2008-12-18
  12:26:49

*snyft*

Hoppet börjar försvinna om ett badrum som e klart innan jul.....

Allt e nästan klart det e bara en målare som ska komma hit å måla taket å väggarna.... sen upp med handfatet å badkaret...

Målaren va här i Tisdags å spackla... sen skulle han komma igen men ingen målare har kommit hit än.... å där står vi idag....

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.... nu när det e så nära.... nu när vi har vart utan ett badrum i nästan 3 må så ska det gå sååååå segt på slutet....

Jag e ledsen men jag har inge förtroende för en målare som e strax över 18.... han har säkert glömt bort att han ska hit....ååå

Nu har jag "tvingat" tommy att ringa... (annars e det bara jag som får hålla på å ringa å bråka)... men det går inte att få tag på dom....




Kommentarer
2008-12-18
  12:26:49
Postat av: Tiilii

han får ringa ooch morra på dom.. så får hundarna morra i bakrunden =P

fyfan min kompis hade också problem me o få dit deras jäkla målare som skulle måla badrummet

2008-12-18
  12:26:49
Postat av: Ann-Louise

Begär kompensation. En jävla hyressänkning under flera månader eller ett par gratis hyror... Akelius suger, därför jag flytta ifrån dem. kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0