2008-12-05
  11:32:10

Jag kan inte rå för det... men jag älskar dig

Nu e jag så där töntig igen...

Men jag kan inte rå för det.... jag älskar min Man..

Igår när vi skulle sova så fick jag så där igen... tanken på att om något skulle hända Tommy... å han rycks ur mitt liv... så skulle jag inte kunna klara av att hantera det.

Jag älskar honom så otroligt mycket att det skär i hjärtat bara tanken på att han inte skulle finnas där vid min sida..
Har flera gånger tänkt att det kan inte va bra att älska någon så här mycket... men samtidigt så känns det såå underbart..

Skulle jag sätta ett ord på Tommy så skulle det bli snäll.... han e så snäll..
Jag har önskat flera gånger att jag va lika snäll...

Det finns inget han inte gör för mig...

Jag älskar när vi ligger i sägen å han kramar mig... älskar att höra han andetag när han sover..
När han svamlar å pratar i sömnen å säger att han älskar mig...

Ibland när jag e på väg hem å vet att jag ska få träffa Tommy strax... känner jag lycka.. å att jag saknar honom så otroligt mycket...
När han går på morgonen (även fast det bara är för ett par timmar) sticker det till i mig när jag ser han stänga ytterdörren å han försvinner.

Jag visste inte kärlek kunde va så här stark...

Nu när jag har träffat Tommy så vet jag att jag har aldrig vart kär och älskat någon tidigare... inte om man jämför med hur jag känner för Tommy..

Man får bara (om man har tur) EN sån här kärlek i livet.... ( det finns folk som går hela livet utan att hitta den kärleken)
Å jag är så himmla glad att jag har haft den turen... den kvällen som vi träffades är den bästa i mitt liv!

Tommy.. jag älskar dig:

  • För att du säger att du älskar mig varje dag!!!.. (flera gånger om dagen)
  • För att du kommer å möter mig varje kväll när jag har slutat jobbet (för att jag e en fegis å hatar att gå själv på kvällarna)
  • För att du lyssnar å kramar mig när jag mår dåligt
  • För att du lagar mat åt mig när jag inte orkar eller inte vill laga mat
  • För att du går ut med mina hundar när jag inte orkar eller inte kan
  • För att jag får rosor å små presenter lite då å då
  • För att du har jätte svårt att bli arg... å bara suckar när jag eldar upp mig över små saker
  • För att du kramar.. pussar å gosar med mig varje dag
  • För att du följer med till mina vänner... å sitter å pratar med dom å e trevlig emot dom (även fast mina vänner hänger med mitt ex)
  • För att du alltid ställer upp... är det något jag behöver hjälp med så ställer du alltid upp
  • För att du tvättar mitt hår när vi duschar tillsammans...(så gulligt)
  • För att jag få långa... långa kärleksförklaringar när du e ute å festar med dina kompisar
  • För att du vill samma sak med mig som jag vill med dig (gifta oss å blida familj)
  • För att jag vet att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig!

Kommentarer
2008-12-05
  11:32:10
Postat av: TommyS

Och jag älskar dig mest av allt gumman!

Du är det bästa som hänt mig.

2008-12-05
  11:32:10
Postat av: Karin

va bra.. för jag älskar dig oxå!

Å du e det bästa som har hänt mig



När kommer du hem?.. jag saknar dig..

Förresten har du glömt din lur här hemma..

Puss

2008-12-05
  11:32:10
Postat av: Benita

Men åhhhh så gulligt, jag är så otroligt glad för eran skull och det har jag sagt flera gånger. Jag önksar att jag också kan hitta den kärleken nångång...love you...

2008-12-05
  11:32:10
Postat av: Kairn

Tack!



klart du gör!!!!... du ska inte tvivla... bara vara kräsen vem du lägger din kärlek på..

Kasta inte pärlor åt svinen...älskling...

Du kommer hitta den rätta


Puss

2008-12-05
  11:32:10
Postat av: Annie

är så glad attt du mår bra nu..

Jag sa ju att det skulle ordna sig ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0