2008-12-11
  12:58:49

En ny och härlig Torsdag


Ojoj.. va klocka går... om en timme ska jag gå till jobbet.... jag fattar inte varför tiden går så fort hela tiden...
hummm... om inte jag ringer å hör med dom om jag kan komma lite senare...

Ska nog göra det nu.....

Ja!. haha (jag har världens bästa chef)... jag fick börja vid 17:00 iaf... skönt... då kanske jag hinner med att slänga på en tvättmaskin innan jobbet oxå!

Å så hinner jag gosa lite med min man innan jobbet... hihi... för han e ledig idag...

Snart e vårat badrum klart... skönt... å så blir JÄTTE fint oxå... lite synd nu när vi ändå ska flytta... fast vi hinner nog njuta lite av vårat badrum innan...

Julen e snart här oxå... jag har lite mixade känslor... jag ÄLSKAR julen... men i år kommer jag sakna mamma så otroligt mycket...
Min mamma stod för allt som har med Julen å göra....
Nu försöker pappa å jag upprätta en Jul med samma standard... men det e omöjligt....

Men.. men.. ska försöka å inte tänka så mycket på hur mycket jag saknar henne under själva julafton... så kanske det funkar ändå..vill ju inte att pappa å min syrra ska va ledsna heller.... å det blir man ju om någon sitter å deppar....

Det som är skönt är att Tommy ska va med... mmm...
Förra julen va vi inte med varandra... Tommy va i Finland... å jag här i Sverige...
Men i år är vi tillsammans (som det ska va)..

Sen 26/12 åker vi tillsammans till Finland å kommer hem dagen innan nyår...
Det ska bli jätte mysigt...

Åka båten.. äta god mat.. dricka lite goda drinkar... träffa tommys snälla pappa... å bara mysa å ta det lugnt....

Min JÄTTE SNÄLLA vän BENITA!!!!!  ska passa mina hundar så jag får följa med....

(Alltså farling...(darling på T9-språk)...
(STORT tack att du hjälper mig med hundarna... )
(du e den bästa vännen man kan ha!!!.... )
(Tack för att du e min vän! )






Kommentarer
2008-12-11
  12:58:49
Postat av: Tiilii

Ja den där Benita är nå speciellt i lyxförpackning =) åå lyllo vill också ha nytt badrum.. fast fyfan va jobbigt o ha dom hemma me alla maskiner o kraffs

2008-12-11
  12:58:49
Postat av: Benita

Hej hjärtat, ja jag har lixom inte hunnit med bloggandet men jag ska skärpa mig jag lovar =)

Klart jag ställer upp för en vän som dig :p

Love you....pussar i tusen

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0