2008-07-02
  11:43:57

tur att det finns lakrits..

jag hade en piss dag igår... allt kändes sååå tungt... va på sjukhuset å träffa mamma, min lilla syster av oxå där..
Men det som kändes bättre va när vi fick prata med doktorn... man fick liksom lite ny förhoppningar. .om det nu skulle va bra vet jag inte.. men det känns iaf lite bättre...  nu för stunden..
Men jag oroar mig för min lilla syster... å hur hon tar allt det här..

Å förlåt älskling för att jag va arg å fräsig igår...
jag vet att du säger att det inte gör något.. å att du förstår.. men jag får ändå skuldkänslor.. det sista jag vill e att du ska må dåligt oxå...
Tack för att du höll om mig ända tills jag somna igår..
(och tack för att du följde med mig till svampen å köpte lakrits)

Jag älskar dig sååå jävla mycket Tommy!!!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0