2008-07-08
  10:52:41

regn...regn...

Dåligt väder idag igen... gud va e det här?? vart tog sommar vädret vägen??.. ska det va sånt här väder hela sommaren??


Va hemma hos mamma och pappa å kollade igenom lite kort... hittade jätte mycket roliga kort...=)...bla det här kortet...
Hela våra liv samlade i ett par st album... min syrra va såååå sööööt när hon va liten... å jag va en riktig lins lus... vilket jag fortfarande e.. hehe..
Kolla bara in det här kortet när jag e på stenen...haha...




Saknar Tommy jätte mycket... värst e det när man ska sova...e så van med att ha honom där.. vi har ju ändå sovit med varandra i snart nästan 1år... känns jätte konstigt att va utan honom :(
Men.. men.. han kommer ju snart hem, en vecka går jätte fort...(fast nu känns det som minst en månad tills han kommer hem)
Idag ska jag jobba... bläää.. men jag ska inte klaga jobbar bara 2 dagar den här veckan.... å sen... SEMESTER!!!

                                                                                                                             
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0