2008-07-12
  11:13:31

så va han borta igen

Nu är han borta igen.. Tommy e på fotboll hela dagen..

Men vi hade en alldeles underbar morgon... jag vaknade strax före 8:00... av att han kom hem...
Sen ...mycket mys pys... å kramar... å gos...heeelt underbart!!...=)
Kändes såååå skönt att ha honom tillbaka...min älskling...
Å imorgon åker vi... jippii!!

Annars har Angel en mycket dålig "ögon-dag" idag... visst har hon vart dålig förut men inte så här.. så jag e lite orolig...
Vet hur ont det gör att ha ont i ögat... för nästan exakt 1år sen fick jag frätskador på hornhinnan... på båda ögonen..aj..aj.. inte skönt...
Sen fick jag en salva som jag fick en jätte allergisk chock av... så ena ögat svullna upp som en ballong... å det kändes som tusen glassplitter i ögat, samtidigt som om det va en jätte nål inkörd i ögat...jag va heeelt blind på ena ögat...
Jag kunde inte ligga stilla.. jag låg å vände å vred på mig som en mask av smärta...
Fy det va jätte hemskt...
Men man ska ju ha tur.. som i allt annat... efter bara 2-3 dagar va jag mycket bättre... å efter 1 vecka va synen helt återställd...
Nej så jag hoppas verkligen att lilla Angel öga kommer att bli bättre... hon har väl ett litet sår på hornhinnan eller nått...

Mitt öga efter ca 4-5 dagar






Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0