2008-07-01
  10:57:29

sjukskriven

Har sjukskrivigt mig från jobbet idag.. skulle ändå bara dit å göra en frys beställning...
Men jag åker till mamma ist, känns som om man har såååå otroligt mycket att prata om.. så mycket som man vill ha sagt innan det e för sent..
Visst har jag försökt att prata ordentligt innan, men allt bara fastnar på tungan hela tiden, och det slutar bara i att jag har pratat om helt oviktiga saker..
Vi bara säga hela tiden -mamma jag älskar dig...mamma jag älskar dig...mamma jag älskar dig,... känns inte som om jag kan säga det tillräckligt..
Inget kommer någonsin bli som förut, inga högtider, inga födelsedagar, inget kommer bli som förr..
Å det skär i mitt hjärta att tänka på att hon aldrig kommer att få träffa sina framtida barnbarn, att få se när min syster å jag kommer att gifta oss..att inte kunna få ta del våra liv mer..

-Mamma jag vill inte att du ska dö!! jag älskar dig så! jag vill bara att du ska va frisk å må bra...


Kommentarer
2008-07-01
  10:57:29
Postat av: Benita

Usch hjärtat :( vet hur du känner dig, inget kommer att bli som förr tyvärr...men alla goda och fina minnen finns kvar från dem, det är dem man lever på sen =) massa pussar

2008-07-01
  10:57:29
Postat av: Tiilii

Ingen fara vännen.... det ända goda i det hela är att du har den chansen att få säger alla dessa saker innan det är för sent... jag fick aldrig den chansen när det gäller min pappa.... så jag vet vad du går igenom.. de går inte att må bra i dessa stunder.. gråt ut... va med din mamma.. skit i allt annat... Kram Tess

2008-07-01
  10:57:29
Postat av: Benita

Håller med Tessan, vi fick ju aldrig chansen att säga det vi ville till våra pappor, men jag fick iaf säga det jag ville till honom innan han somnade in men då va han nersövd men man märkte att han hörde en då hans värme i kroppen höjdes när man pratade med honom. Ja det är jobbigt att dem inte kommer att få se oss gifta oss, jag ville ju att han skulle lämna mig vid altaret men han kommer att vara med mig i mina tankar. Massa kärlek till dig hjärtat ...

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0