2008-07-04
  12:48:38

Sommar

Tänkte att jag skulle trycka ner några rader när jag ändå sitter här å dricker kaffe=)

Nu på söndag åker min kära pojkvän till Finland och ska va borta en vecka (*buuhuu*.. nej skoja bara.. e inte ledsen över det) .. men jag kommer att sakna honom... tur att det finns msn ;)

Går på sem vecka 29.. men vi kommer nog bara att va hemma, för att jag inte vill åka från mamma nu när hon är så dålig... men vi åker nog ändå ut någon vecka till landet..ååå va jag saknar mitt landställe.. måste ut dit snart..
Men vi har sagt att vi tar en resa när Tommy å jag firar 1år ist (vilket e om ca 2 må)... en weekend eller nått... kanske London, Prag.. vi får se...
Det e något att se fram emot nu iaf.. sen ska jag å min syrra ta en resa oxå... när allt det här har lugnat ner sig...bara hon å jag..
Nej nu måste jag ut med hundarna.. puss å kram

Mitt landställe


Kommentarer
2008-07-04
  12:48:38
Postat av: Benita

Miss you baby, hoppas du mår bättre nu...love ya pussar

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0