2008-06-25
  10:03:23

fan va trött jag e hela tiden....

Trött.. trött...trött...

Fattar inte va det e med mig.. jag e så trött...jaja..i morse gick jag upp vid 7:00 å började tvätta...
Sen när jag kom hem slängde jag mig i sängen igen å somna som en gris... när Tommys klocka ringde vid 8:30, kändes det som om jag skulle börja gråta.. orkade inte gå upp å gå till tvättstugan...
Efter en viss övertalning (å en del hot.. haha) gick Tommy ner ist å fixa tvätten ..  -Tack älskling!

idag ska jag.. först nu ner till tvättstugan å vika all tvätt.. sen ska jag å Helen åka till Jysk å handla tyg...
Runt 12:00 ska jag träffa min syrra vid Ringen å sen ska vi åka upp till mamma.. v
Vid 17:00 ska jag träffa Jonna på Östermalm hjälpa henne att bära upp en 4 meter lång gardinstång 8 trappor...*suck*
Sen åker vi in till gamla stan å ska äta på en Tapas bar ( som e en av våra favoriter)... det kommer att bli en heeel del mat.. å en massa vin.. om jag känner oss rätt...

Sen ska jag bara hem å pussa på min sååååå söööööta pojkvän!!!!


Kommentarer
2008-06-25
  10:03:23
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-06-25
  10:03:23
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Hur mår du? :D

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0