2008-06-14
  15:45:37

Party.. party..å familjelycka

Va hos Sussie och Göran igår.. och sen gick Tommy å jag hem till Mikaela eftersom hon bor gården bredvid Sussie och Göran..å sen gick Mikaela, Catrin; Tommy å jag till Tjili..
Hela kvällen va jätte trevlig..trotts att Tommy blev jätte full..hehe.. ( "å ja älskling.. det blev du visst"..)
Dans, skratt, å mycket dricka..så jag kan säga att ja e en aning bakis idag...
Träffade Benita och hennes kärlek på Tjili oxå...
När vi gick hem, stannade Tommy och jag till och såg på soluppgången .. det va så vackert...å där bestämde vi oss! ...men det är en nyhet jag inte vill gå ut med än.... men kan säga att jag e sååååå lycklig....

Till Mikaela... jag tänker på dig.... förstår hur du känner dig....men allt kommer att bli bra.... det här är en bra sak.... å allt kommer att bli toppen!! kram på dig tjejen... å oroa dig inte...

Soluppgången igår


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0