2008-06-30
  12:40:50

skavsår...

Har fått skavsår av mina nya skor. :( buuhuu... så går det om man e dum å köper en halv storlek försmå.. men jag går nog ut dom snart...

Så vad har hänt... va på middag hos Benita...men det slutade med att Tommy och hans kompis Nicklas kom å hämta upp mig hos Benita och så åkte vi till Tjili.. å Benita gick hem till Daniel.. hon skulle först med ner till Tjili.. men jag förstår henne.. när kärleken lockar så..;)
Väl nere på Tjili träffade vi Mikaela, Helena, Jessica och en vän till Jessica =)

Summan av kardemumman va väl att vi va inte där såå länge utan först gick Mikaela hem, sen Nicklas och hans tjej, sen Helena, Jessica och kompisen.. å kvar va bara Tommy å jag.. så vi gick hem vi oxå..

Igår va å åt middag hos Tommy mamma, det va jätte trevligt å gott!
Vi satt på deras jätte stoooora balkong..å grilla.. mysigt.. mysigt.. 

Ska jobba idag.. jag jobbar hela veckan förutom på onsdagen +  hela helgen.. sen jobbar jag bara tisdag och torsdag veckan där på.. sen går jag på semester.. jippi!!

Kommentarer
2008-06-30
  12:40:50
Postat av: Benita

Ja du vad säger man? =)Vi är så lika hjärtat så vi förstår varandra så himla bra :D Löv ya puss

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0