2008-11-17
  12:12:28

En ny och härlig Måndag

Så sitter man här igen... haha...

Idag är min enda lediga dag på hela vecka... har tagit en del extra timmar... vilket är bra för min ekonomi... men inte så bra för min själ.. men.. men... en vecka kan man stå ut... eller?... fast allt handlar ju om vem jag jobbar med...(tänker inte skriva ut några namn här)... hehe...men vissa suger ut ens energi...ist för att tillföra en energi...

Men iaf så här stört jobbar jag...

Tis 7:00-17:00
Ons 7:00-17:00
Tors 14:00 - 22:30
Fre 17:00- 22:30
Lör 8:00-17:00
Sön 8:00-17:00

Undrar när vi ska hinna med att få våran dagliga dos av kärlek?.. humm...


Som tur e så e Tommy oxå ledig idag... så vi får ge varandra extra mycket kärlek idag ist...


Har kommit till en ganska stor insikt igår... vilket känns ganska skönt... eller jävligt skönt!!
Ibland rullar man bara på.. man glömmer bort... eller så  vill man inte se...
Men så kommer det där ögonblicket när man inte kan titta bort... man tvingas att se.... å då.. då förändras allt!...
Detta är något jag har känt under en längre period... men på nått sätt negligerat bort det...
Jag vill inte skriva ut exakt va det handlar om... (det är lite för personligt)

Men ibland misshandlar man sin själ och sin kropp... något man får en dålig självkänsla och en dålig livs karisma av...
Inget jag vill... eller orkar med längre...

Jag vill ha lugn å ro och harmoni i mitt liv... och det är bara upp till mig själv..

Den här själv förgörande livsstilen är äntligen slut!

Men ny dag med nya möjligheter rullas upp framför mina ögon... är så glad över det här... känner mig nästan på nyfödd...

Life is full of opportunities!





Kommentarer
2008-11-17
  12:12:28
Postat av: Jimmie

Tackar tackar! Det var nästa stora steg helt enkelt!

Bara bebis kvar nu då ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0