2008-11-14
  11:57:50

wwwiii...Fredag!

Ja då sitter man å bloggar igen...

Å min man ligger å sover... å klockan e....fan... snart tolv!!!...skandal...

Jävla latmask...men...men...ska snart jaga upp honom... tycker han kan följa med mig ut å sätta upp våra lägenhetsbytes-lappar...

Vid tolv ska jag träffa min kära... kära... vän Benita...
(honey pie... vet inte va jag skulle göra utan dig)
...
Vi ska rasta djuren.. sen ska jag ta en dusch.... aaaa.... längtar redan...

Å sen ikväll... mmmm... date med min man!!... haha... ska bli sååå mysigt!
God mat.... mysig restaurang... å en helt underbar kille... kan det bli bättre??










(öööö.....jo ändra mig....det skulle kunna bli bättre.... med ett kryss i rutan kanske...)




(Kom igen nu!... ett litet kryss... hur svårt kan det va?)


Kommentarer
2008-11-14
  11:57:50
Postat av: Benita

Baby, vad skulle jag göra utan dig????????

Du är en sån underbar vän hjärtat...jag älskar dig av hela mitt hjärta...pusssss

2008-11-14
  11:57:50
Postat av: Tiilii

de kommer snart ett plus ska du se =)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0