2008-10-31
  22:24:18

jag villl ha fredag idag..;)

Ja så va veckan slut...

Josse kom förbi hemma hos mig i morse...
Sen träffade jag Helena i centrum och tog en fika men henne.. å så handlade jag lite grejer...

Tommy mötte upp mig... och vi gick hem å lagade mat...

När klockan va ca 18:30 kom vi på att Systemet kanske inte va öppet i morgon... å mycket riktigt....
Smått panik utbröt.. och vi slängde på oss kläderna å rusa ner... (Benita å jag ska ju ha Halloween middag i morgon)
På väg ner ringde vi Johan å Josse som galningar eftersom vi viste att även dom missat att det är stängt i morgon..

Panik där hemma hos dom när vi meddelade den glada nyheten... å även dom fick slänga på sig ytterkläderna å springa ner...haha...

I regn å rusk... pläpade vi tunga kassar hem..

Men nu sitter vi torra å varma i soffa å myser... mmm
Vet inte om vi kanske ska se på en film eller nått...


(fan....fattar inte varför krysset inte dyker upp!!.... kan inte förstå.... vi jobbar VARJE dag på det!!... å ibl fler gånger om dagen...men inget kryss här inte... jaja ska väl bara försöka ta det som et kommer.... men hur lätt e det?..)



Min Halloween dräkt..
hehe



Kommentarer
2008-10-31
  22:24:18
Postat av: Anna

Man måste jobba på det på rätt dagar, spelar ingen roll om man så gör det tio gånger på fel dag..

2008-10-31
  22:24:18
Postat av: Karin

Antar att det e Anna Hedman? ;)



Ja jo.. men vi jobbar ju på det varje dag...å vi borde ju pricka in rätt dag någon dag iaf..

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0