2008-10-21
  13:13:40

Spa-Light

ja jag tror nästan att jag har blivit lite dålig på att blogga...

Fast det beror nog på att jag har haft litet "annat att tänka på" *blink*... och lite "annat att göra"... hehe...

Men vilket som... tommy och jag har vart valp/barn-vakt i helgen... och det gick jätte bra....
Fast förutom att Sussies jävla fåglar kvittra... eller jag ändrar mig... skrek hela tiden...
Fy fan... vem orkar ha fåglar?...*grrrr*....

Just nu har min fina man redan kommit hem... jippi!... han ska plugga hemma idag...

Jag vill åka in till stan å leta halloween kläder snart... vet en jätte bra affär inne i stan.... med skit snygga kläder!
Ska nog ringa Josse å höra om hon vill följa med... fast jag tror nog hon jobbar...

Eller vill du följa med Benita?

Jag vet nog redan va jag ska ha på mig.. har redan valt.. men problemet e att jag inte vet om den finns i butiken... den finns på nätet men vågar jag inte beställa där ifrån... tänk om den inte passar?... vill nog prova innan...

Annars har jag jätte ont i ryggen... har haft det hela helgen nästan.... det e som en "nackspärr" fast i ryggen... jätte jobbigt...
Ska nog ta ett varmt bad...det kan nog hjälpa lite...=)

Haha.. just det.. apropå bad... Jag å Jonna va inne å handla på Love Store i helgen... där hittade jag jätte coola lampor som man har i badet.. som lyser i vattnet...rött...blått...grönt...mm...
Har inte prövat dom än.. men ska nog göra det idag...
Sen köpte jag litet annat smått å gott inne på Love Store.. hehe... *blink*





Kommentarer
2008-10-21
  13:13:40
Postat av: ita

SHIT va coola lampor, vad ska du göra på måndag =) hehe måste ju åka dit och handla lite =)

Jag vet inte varför jag inte hörde av mig till dig, låste nog in mig lite själv just då =( pusss

2008-10-21
  13:13:40
Postat av: Tiilii

oh du får säga om spa lightssen va bra eller inte.. har varit sugen länge på o köpa =)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0