2008-10-07
  11:35:20

Tisdag

jaha.... ännu en grå dag... vart har alla fina höst-dagar tagit vägen...?

Fast ska väl inte klaga.... igår va det en kanon dag!!.... jag å Benita å alla hundarna tog en liten promenad....

(ååå hjärtat... mina tankar går till dig.... jag förstår hur du känner dig...
(jag skulle oxå vart JÄTTE ledsen)

(hundra tröst-kramar)


Idag är min Tommy ledig.... mmmm.... mysigt.... han har lovat mig en lång-promenad med hundarna... men får se hur det blir.... det e kanske inte riktig hans grej....men... men...skulle va härligt att gå till Älta-skogen... eller ner till klubben...

Annars ska min förmiddag gå åt att tvätta hundfiltar... min lilla Angel va magsjuk i natt... å kräktes ner alla filtar å bäddar....
Nästan som att ha små barn... haha...

Ikväll ska jag träffa Jonna....jippi!!...

Ska möta henne vid Hötorgshallen när hon slutar jobbet...sen får vi se om vi stannar där eller inte.... men det ska bli jätte mysigt...
Jonna och jag är som syskon.... vi känner varandra sååååå väl...och våra liv går så mycket i paralleller....

Det härliga är att vi kan inte ha pratat med varandra på kanske 1år (typ som när hon bodde i Göteborg och sen Malmö)... å sen när vi träffas så e det som om det bara har gått 1må...
Är det något vi alltid har gemensamt så är det vårat gemensamma förflutna... inget kan ju ändra på...även fast det har gått 1år eller så...

Vilket som... ska bli jätte trevligt att träffa henne på ett "after work" glas vin... å bli uppdaterad om hennes liv... och vise versa...

Å det bästa e att jag kommer ha världens sötaste å goaste man
som kommer va hemma å väntar på mig
mmm.... i´m lovin´ it...




Kommentarer
2008-10-07
  11:35:20
Postat av: Sandra

Grått??? här e det jätte fint väder ju! samma som igår typ.. vart befinner du dig någonstanns??

2008-10-07
  11:35:20
Postat av: Karin

haha.. ja här e det fint oxå... nu... men när jag skrev va det grått å tråkigt... ;)



Så...någon bebis?

2008-10-07
  11:35:20
Postat av: Sandra

nää.. ingen bebis ännu =( envis rackare i magen. det är väl för varmt å skönt där inne kan jag tro ;-P

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0