2008-10-03
  11:52:15

vi vill flytta!

Just nu känns det som om alla jag känner ska eller håller på å flyttar...
Å jag vill oxå.....

Visst jag älskar min lilla lägenhet... mest för att den en min... å för att jag vet hur mycket jag har fått kämpa för den och alla saker jag har...

För ca 3 år sen hade jag INGET... ingen lägenhet.... inga möbler... å nästan inga saker....
Efter en mongo separation mellan mig å mitt ex..... så  lämnade jag ALLT... bara för att jag skulle kunna komma där ifrån så fort som möjligt.....

Nu i efterhand kan jag tycka att jag gjorde fel.... som lät honom glida på en räkmacka å få ALLT.... men.. men... det e lätt att va efterklok...

Men på ett sätt e jag ganska nöjd ändå.... allt jag har nu... har jag köpt själv....å inte tillsammans med nått mongo ex...

Jaja.. nog tjatat om detta...

Iaf... jag vill flytta.... blir galen på den här lilla lägenheten... vi är två st och fyra hundar.... *gggaaaa*....

Men.. men.. vi har kanske nått på g....hehe... en trea... med uteplats... två våningar... samt balkong... fast det bästa är... att det finns ett rum/tvätt-rum som är inrett som ett hundrum... haha...perfekt!!!

Å sen blir en trea bra tills våran lilla bebis kommer.... när den nu gör det... *blink*

Mina nya soffor.. som vänta på min nya lägenhet...


Kommentarer
2008-10-03
  11:52:15
Postat av: Carolina

Vilken fin blogg du har! :)

2008-10-03
  11:52:15
Postat av: Benita

Hoppas att ni får den sen, det är ni värda =)

Och hoppas att du har det så bra uppe i norrland =) pussar

2008-10-03
  11:52:15
Postat av: Tiilii

hur liten lägenhet har du nu? =)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0