2008-09-12
  09:44:28

Ååå... svårt...

Tommy å jag firar 1år den 21/9... det e exakt samma dag vi träffades fast för 1år sen...
(eftersom vi räkna iskallt med att vi blev  tillsammans då)

Tanken va att vi skulle ta en weekend när vi firar 1år... men det rann liksom ut i sanden...

Jaha.. ta in på ett spa-hotell då tänkte jag...å börja leta... men det e lättare sagt än gjort...finns en hel del...

Hitta iaf ett.. (där det inte kosta 10,000:- för en natt) men vet inte om jag ska boka...

Hotell Havsbaden:

Paket Nyponros

Vårt paket som inkluderar ankomstkaffe, trerätters middag, logi och frukostbuffé samt entré i vårt spa!

* Romantiska sviten

* Våra sviter har bubbelpool samt balkong mot havet


Tillägg för Romantiskt paket - Mousserande vin, choklad och osttallrik (intas som 4:e rätt vid middagen)


Lån av badrock, tofflor, badlakan ingår i spaentrén. I avdelningen serveras frukt- och juicebuffé. I vårt spa finns ångbastu, bastu, avsvalkningspool samt två bubbelpooler och en fantastisk utsikt mot havet i sköna vilstolar!


Ja det låter ju bra.. men på deras hemsida kan man inte se rummen... å det gör mig lite osäker... tänk om det inte är bra rum?

Så lite hjälp här... är det någon som har vart på hotell Havbaden?
Eller är det någon som har ett bra tipps på ett bra spa hotell?




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0