2008-09-10
  11:18:11

God morgon!

Herre gud... idag sov jag länge...

Fick tvinga mig upp kl 10:15.... för att jag inte ville sova bort hela dagen...

Idag är det min sista lediga dag.. sen i morgon börjar jag jobba...sen jobbar jag tor, fre, lör och sön... fy...vill inte!

Så va ska jag göra idag då??... humm...
Helst vill  jag ju göra nått så det känns som om man har utnyttjat sin sista lediga dag...
Kanske åker in till pappa å Kristin?

By the way... jag lär ju stinka vitlök idag... åt jätte många marinerade vitlöks klyftor igår... haha...stackars Tommy...

Näe.. nu orkar jag inte skriva mer.. så... see you later.. .

mmm... vitlök.... *blink*




Kommentarer
2008-09-10
  11:18:11
Postat av: Benita

Vitlök som är så gott =)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0