2008-09-17
  21:34:23

Mumintroll...hattifnattar & små bebisar

Ja idag har Tommy å jag vart lediga..

Eftersom mannen bestämde sig att stanna uppe nästan hela natten å spela poker... så blev det en liten sen start idag...

Men jag gick upp relativt tidigt..åt jag frukost å sen ute med hundarna...

Märkte att klantiga jag glömt mitt konto kort på jobbet igår så det va bara å gå dit å hämta det.. *suck* det minsta man vill är att gå till jobbet på sin lediga dag...

Vi gick ner till centrum å köpte en present till Tommys syster bebis som döps på Lördag..
Det blev ett mumin babygym... jätte fint!.. (men jätte dyrt)... eller alla baby saker e dyra... men va lägger man inte ner på dom små sötnosarna...

Vi hyrde filmen Varg oxå...Tommy sitter å kolla på den nu... jag tyckte den va skit tråkig... och jag gillar inte att dom döda vargen... så jag passar på att blogga lite ist...


Babygymet till lilla William




Kommentarer
2008-09-17
  21:34:23
Postat av: Benita

Thank you baby..tack för att du finns =) puss

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0