2008-09-02
  10:24:31

Ny härlig regnig morgon!

Idag e det regnigt väder... så då blir det gummistövlar på.. =)

Jag va hemma hos pappa igår... skulle skriva en fullmakt till honom.. han ska göra en bouppteckning efter mamma på onsdag... och då måste jag å min syster va me... om vi inte skriver en bo fullmakt... vilket jag gjorde igår...

Han bjöd på middag... först skulle det bli fiskpinnar... men sen blev det hamburgare... de e min pappa de...

Innan stod mamma för 98% av matlagningen... nu är det han...då blir det fiskpinnar... falukorv...köttbullar...mm...

Han försöker upprätta en vardag...men jag ser på honom att han tycker att det e svårt... skulle så gärna vilja underlätta på nått sätt för honom... men vet inte hur...

Tommy va på fotboll igår... så han mötte upp mig utanför för min pappa och så åkte vi hem runt halv tio
Skönt att han inte va ute så länge...

Ja.. det e inte det att jag har nått emot att han går ut... bara det att det e ännu skönare när han kommer hem...
För jag litar inte riktigt på dom där Djurgårdarna....å jag vet inte va jag skulle göra om det hände Tommy nått när han va ute....

Även fast han säger att det inte händer nått.... så kryper det fram en å annan historia... när han tror jag inte hör...
såååå....nja.... inte överdrivet förtjust i hela fotbolls-grejen....

Sen när vi kom hem... somna Tommy på soffan... jag tror jag frågade honom kanske 40gånger om han inte skulle lägga sig i sängen ist... å han svarade ja varje gång...

Tillslut orkade jag inte bry mig...(eller jag brydde mig inte innan heller... tänkte bara för hans skull att det e skönare att sova i sängen)....
Så snäll flickvän som jag e... ställde jag hans väckarklocka.. så han inte skulle komma försent till jobbet... så gick jag å la mig...

Kl 4:00 kom han upp... å undrade varför jag inte hade väckt honom så han kunde ha gått å lagt sig med mig i sängen ist...

Haha... han e knäpp...men ganska söt!



Kommentarer
2008-09-02
  10:24:31
Postat av: Kristin

regnar det i tyresö? här hemma gör det inte det, eller jag har i och för sig inte varit ute på länge så :)

2008-09-02
  10:24:31
Postat av: karin

neeeej... det regnar inte.. men det ligger i luften..

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0