2008-09-04
  10:02:41

Socker... jordgubbar & kärlek

Idag och i morgon är min älskling ledig :)... det tråkiga är bara att jag börjar jobba vid två idag...

På fredag åker vi nog till söder å sover... våran båt på lördag gå ganska tidigt... å min syster ska va hund vakt å oss....

Så antingen lämnar vi hundarna på fredag å sover där... eller så sover vi hemma å så åker vi tidigt på lördag morgon ist å lämnar hundarna...får se hur vi gör..

Annars är det kalas väder idag.. iaf just nu...sen vet man ju inte hur det blir sen... skulle inte förvåna mig om det ös regnar ikväll...

Nej nu orkar jag inte skriva mer... ska kramas lite med min man...skriver säkert mer sen....







Kommentarer
2008-09-04
  10:02:41
Postat av: Benita

haha ja hon gör ju de, satt och pratade med Patrik om det i går hon har faktiskt lek med en räv =)pusss

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0