2008-09-03
  12:22:48

vanlig mjölk eller inte?

Jag har köpt låglaktos mjölk... för att jag tror att min kära sambo e laktosintolerant.. men fy fan va den mjölken smakar...*bläää*...

Jag dricker aldrig mjölk.. men jag har mjölk i kaffet... så jag tänkte att då kan det inte spela så stor roll... men fy....

Den smakar typ grädde.. å då e det "bara" mellan mjölk... jag som till å me svårt att dricka vanlig grön mjölk.. för att jag tycker den smakar grädde.. men den här... bläää....

Å sen va den as dyr.. 15:- för en mjölk.... det e det dubbla... men det hade väl vart ok.. om den smaka bra...

Nej.. my love... hoppas du tycker om mjölken.. för det gjorde iaf inte jag... :(






Kommentarer
2008-09-03
  12:22:48
Postat av: Kristin

Öh! Var det inte du som brukade dricka grädde direkt från förpackningen förut? Haha

ps. ja grädde är äckligt

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0