2008-09-01
  12:27:02

Våran historia

En på mitt jobb frågade mig hur Tommy å jag träffades... å då slog det mig... det e ganska intressant hur folk träffas...å varför man blir tillsammans....
Alla har olika historier...

Det här är våran:


Första gången vi såg varandra va på mitt jobb...

Tommy kom in på mitt jobb å handlade... jag drog hans kort... men han glömmer å trycka sin kod... han bara står där... å jag tänkte att jag säger inget så får jag se va han gör... å han står kvar å väntar.... tillslut får jag peka på maskinen å säger -Din kod.. du måste trycka in din kod..

När han har gått.. går jag in till min kollega "Helle" å säger...- haha... världen sötaste kille va inne här... å han glömde å trycka sin kod, å bara stod där å log... han va jätte gullig...

Det va mitt första intryck av honom... å det va en torsdag.. "tror jag"

På fredagen gick Helle å jag ut... först till.. "pinsamt" ..Curres å sen skulle vi till.. "pinsamt" ..Tjili...

När vi va på Curres så såg vi varandra igen... jag säger till Helle att där är han..
den där söta kunden som glömde sin kod!...

Jag väntade hela kvällen på att Tommy skulle komma fram till mig...men han smög bara omkring å log åt mig hela kvällen...
Men det va bra... det fick mig att vilja ha honom ännu mer...
Men sen hux flux va han helt borta... jag å fatta inge ting..och stod där å undrade var fan han tog vägen...??

Kvällen gick å vi drog vidare..  å sen drog vi hem... på väg hem sa jag till Helle....
 Att jag har sett manen i mitt liv ikväll...jag vet att vi kommer att bli tillsammans... jag har träffat mannen som är pappan till mina framtida barn...

Det gick en vecka... å jag kunde inte glömma honom... så när fredagen kom... gick vi till Curres igen...
Vi va typ heeelt själv där...å INGEN Tommy...

Helle tyckte att vi skulle beställa ett glas vin.. sen gå vidare...

Vi hann knappt beställa in förränns Tommy å hans kompisar kom in på Curres...haha...

Å det tog inte många minuter innan Tommy kom fram.... å sen va det klart!

Det va typ som om det redan va bestämt att det skulle va Vi...
Vi båda gick dit för att se om den andra va där...
Som om vi hade bestämt att vi skulle ses på Curres den där fredagen utan att ha pratat med varandra...

Allt känns så rätt... som om det alltid har vart vi...

(jag kommer ihåg att efter en vecka sa Tommy...-jag kan inte fatta att vi bara känt varandra i en vecka...känns som om vi har känt varande mycket...mycket längre... å det va exakt så jag kände oxå)

Sen den dagen har vi typ vart med varandra varje dag...efter exakt 6 mån förlovade vi oss... och nu 21/9 har vi vart tillsammans i 1år...

Å jag blir bara mer å mer kär i Tommy som tiden går...fattar inte ens att man kan älska någon så här mycket..

Ja det va våran lilla historia...





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0