2009-08-02
  13:30:33

Jääääsp!

Mmm... jäääässp... trött....

I fredags va jag å Tommy bjudna på middag hemma hos han kompis Niklas å han tjej Therese..
Dom har just köpt ett hus i trollbäcken... jätte fint!
Å dom håller på att renovera hela övervåningen.. å det kommer säkert bli jätte fint..
Ja man blev ju själv sugen på att köpa hus...

Det blev grillat... å vi satt ute hela kvällen ... vilket va jätte mysigt.. men liite kalt...

Det sköna e att det är gångavstånd mellan oss... å det tog kanske max 15min att gå hem...

Vi hade med oss Devil... men dom andra tre hundarna fick va hemma... när vi väl va hemma runt 2:30...
Möttes vi av en stank i hela lägenheten.... mmmm... mycket riktigt hundarna hade rivit ut alla sopor...
Så det låg sopor i hela köket... så jävla äckligt...
Dom hade tryckt i sig sopor... å ätit som små grisar... sen när vi kom in i sovrummet.. hade dom dragit upp sopor i sängen... och även spytt i sängen... eftersom dom hade ätit så mycket
Ibland hatar jag att ha hundar!!!


Så det va bara för oss att ställa oss å städa för fullt när vi kom hem... plocka sopor... damsuga (tror inte våran granne blev glad).. å byta lakan i sängen...

Dock tror jag att jag satt ute lite för mycket i kylan under kvällen.. för jag vakande upp på morgonen å va förkyld.. men vi hade väldigt trevligt..å va i trevligt sällskap :D
Men vi missade Benitas förlovnings fest dagen efter...

Men grattis gumman... till dig å Micke... tråkigt att jag inte kunde dela era dag...
Alla lycko önskingar till er!!
Puss




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0