2009-02-06
  13:31:04

Jag vet att jag sticker ut hakan nu..

Speciellt här på blogg. se....

Men jag måste bara säga... fy fan för Sex in the City!!!... vilker jävla junk...!!

Visst det fanns en tid då jag oxå kunde titta på dessa avsnitt... men nu!

Förlåt men jag orkar inte hör på när 50åringa kärringar sitter å gnäller  över sitt sexliv...

Jag orkar inte höra när den där skrynkliga Samantha pratar om sina sex bravader med gammal gubbar...*urk*

Eller  egocentrerade Carrie som ... ältar... å ältar....å ältar... å ältar...
Herre gud!!!... om jag va Mr Big eller någon annan skulle jag inte heller orka med henne...
Å sen hennes kläder... ok...  no offense nu... men jag tycker hon klär sig som en skata...

Det roliga e att destå fulare hon klär sig... destå mer sitter alla småtjejer å nickar instämmande...


Säger som Magnus Betner

Dom här "dagen outfit experterna" som finns... det e  tjejer som e 14- 19år å som sitter å rekommenderar en massa olika design klädesplagg.. där kläderna kostar en månadslön ... å som dyrkar Sex in the City

Vars mammor e ensamstående mammor som jobbar inom vården å har två extra jobb för att gå runt... å dom själva jobbar extra på Vivo eller på nått café....

Snälla!

Skillnad om ni nu bodde på Djursholm eller nått... å levde på pappas pengar å verkligen hade råd...

Pinsamt... e det enda jag kan säga!


Å pinsamt att tycka om Sex in the city!



Mmmm... snygg hatt!!!
eller inte....




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0