2009-02-03
  09:57:00

Nu sitter jag här...

å bloggar igen...

När jag jobbar helg blir det inte att jag bloggar så mycket... orkar helt enkelt inte...

Idag mår jag bra... lite trött men annars heeeelt ok...

Min kära man har fått praktik.. jipp äntligen!... på J Lindberg... hoppas bara han kan få jobb där sen efter den där praktiken...

Så vi har råd att flytta snart... skulle kunna sälja min själ för ett förstahand kontrakt på en 3:a på Koriandergränd....
Jag tror jag typ inte vill bo någon annan stans... bara lite jobbigt då.. för då kommer vi gå å handla på mitt jobb... *bläää*

Annars ska jag fixa min naglar vid kl 12:00 sen ner till centrum å köpa ett anti-skall till Devil..

Å sen....JOBBA... *urk*... det e 7:de dagen i rad nu... fy... men i morgon e jag ledig!... skönt!





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0