2009-02-21
  01:49:10

så..........

kom den där kommentaren.. inget... kan få det där osagt...inget kan få där... att inte funnits....

Jag anser mig själv va en tjej med  en gaska STOR självrespekt.... å en sak jag är bra på så e det att jag e seende....

Ursäkta... men jag e full just nu... men ack så ärlig....

Saker som finns framför näsan... finns där!!! å jag vägrar va någon som blundar.... eller jag ingen som blundar...

Jag har alldeles för mycket självrespekt för att göra det....

Jag e inte dum.... jag har kurage.... jag har för  mycket bra självkänsla....

Jag älskar mig själv.. å jag vet va jag e värd... å jag vet va jag accepterar.... punkt slut... helt enkelt!

Puss å god natt!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0