2009-02-19
  10:46:34

Snyft

Ja nu sitter jag här å väntar... å väntar.. på att Sussie ska ringa....

Drutten fick åka med henne till Bagis i morse...

Jag tror att det e diskbråket som strular igen...

Men tyvärr... så äger jag inte Drutten fast hon har bott här i nästan 3 år... å ägare säger att hon vet inte hur mycket pengar hon är villig att lägga ut på Drutten... snyft...

Vänta nu ringer det........

Ja det va Sussie.... ja... det va inte så bra med lilla Drutten... det e diskbråket som strular igen...

Å hon har ganska kraftiga förkalkning mellan dom två sista kotorna.... å när ryggen blir överansträngd så blir det som en inflammation var av att hon får så ont...

Hon ska få rimalyl samt någon annan smärtstillande.. å så blir hon utskriven... hon ska även gå på rehab....

Men att det e viktigt att hon tar det lugnt å inte hoppar för mycket... för då kan det smälla till å bli ett riktigt hemskt diskbråk... som det inte finns så mycket att göra åt.. annat än att hon får somna in...

Sussie skulle prata med veterinären om å hur för en operation.... men första steget e att få ner inflammationen å köra lite rehab simning för att stärka ryggen....

Så får vi se om å hur vi ställer oss för en operation i framtiden...

Min lilla Drutten.... snyft



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0