2009-02-26
  10:21:20

Torsdag

Ja idag e jag mist lika trött.. varför??

Ja har ingen aning... kanske e det vädret.. eller mitt jobb...

Sitter här å tänkte kluddra ner några rader medan jag dricker mitt kaffe...
Jag börjar jobba vid 14:00...å har jag lite att stå i innan jobbet... så jag tänkte att jag bara ska sitta framför datan undertiden jag dricker mitt kaffe...

Igår gick jag ut med hundarna sista promenaden.. inte långt... men så att dom iaf fick göra av sig...

Kom hem.. satt lite framför tv... sen gick vi å borstade tänderna å gick å la oss...

Vi har ett fläktrum/elrum?... typ utanför våran ytterdörr (vi bor på entréplan)... det fläktrummet låter jätte mycket.. i hela trappen...
Men eftersom jag har bott här nu i snart 3 år.. har jag lärt mig att leva med ljudet som låter hela tiden in till mig...

Men igår lät det jätte mycket... tänkte.. jaja... det e väl bara å blunda å försöka somna... men jag kunde inte.. så mycket lät det...

Sen kom det någon som gick in i trappen.. å det lät oxå jätte mycket... bullrade som bara den.... slog i ytterdörren... å höll på.. till å med så hundarna reagera...

Eftersom vi bor i en 1:a... ligger min säng typ 2 meter från ytterdörren... å när man kommer in i lägenheten ligger min säng rätt fram..
Så det e ju inte så konstigt att det låter mycket från trapphuset inte till mig...


Men efter ca 1 timme i sängen... å jag fortfarande inte kunde sova pga detta brummande fläktrum... hade jag tänkt ut en massa saker jag skulle säga till Akelius när jag skulle ringa dit morgonen efter...
Gick jag upp.. jag tänkte jag måste sticka ut huvudet å lyssna hur mycket det egentligen låter i trappen... om det nu låter så mycket in i våran lägenhet....

Å till min fasa upptäckte jag att mitt ytterdörr va öppen... den stod med halv öppen dörr!!!

Inte konstigt att det lät så mycket in till oss... å vem som helst skulle ha kunnat titta in på oss där i sängen... helt otroligt!

Jag kan ju inte ha stängt dörren ordentligt när jag kom in med hundarna 2 timmar innan...

Där låg vi helt nakna i sängen...

Fy fan va obehagligt... å vi som bor på botten våningen... där alla går förbi...

Tänk om jag hade somnat med Tommy.. då hade vem som helst kunnat kommit in utan att vi hade märkt det... *burrrr* å fy...





Kommentarer
2009-02-26
  10:21:20
Postat av: Tiilii

Fy va lebbigt =/

2009-02-26
  10:21:20
Postat av: Benita

Men du, du har ju 4 hundar dem hade nog väckt dig :p hihi pussss

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0