2009-01-20
  22:35:15

Idag...

Har det vart en kanon dag!...

För det första har jag vart ledig.... å började dagen med att göra naglar hos Jenny... å dom blev ur snygga!!!... snyggaste hitintills...

Fast jag körde ju på mitt säkra kort... med vit/rosa glitter tipp... som jag vet att jag älskar...

Eftersom jag e helt såld på Mary Kay nu... så blev den ett spa kit där ifrån... som luktar sååååå gott...med peeling... lotion... å en kropps-spray...

Sen mötte min kära vän Benita mig hos Jenny... å så gick vi ner till centrum å tog en fika...

När jag bara öppnade Mary Kay lotion flaskan för att prova lite...
Så va det till å med en liten tjej som satt intill oss som frågade sin pappa va det va som luktade så gott...

Så sååå gott luktar den!

Efter fikan gick vi runt var av jag hittade ett par skit snygga stövlar... samt att jag köpte en massa gott Te... från Te boden...

När jag kom hem... gick Tommy å jag ner å köpte Tai mat... å köpte en massa filmer...

Å nu e jag hemma...tagit en låååångt bad... med tända ljus... å en massa bubbel....

Å så provade jag självklart mitt nya spa-kit..

Nu ska vi se på film dricka lite te.. å mysa i soffa...

Puss hej






Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0