2009-01-14
  19:15:24

egen lyx

E äntligen hemma!...

Igår va jag ledig och hade en "ta hand om mig själv dag"...

Jag fixade naglarna hos Jenny å kom hem 1500:- fattigare ...då jag köpte lite Mary Kay oxå av henne.. hehe

Sen när jag kom hem.. tog jag ett varmt bad med en badbomb.. bubbel... å ett glas vin..
Tror jag låg i badet i över en timme..

Kom på att jag unnar mig själv alldeles för sällan... va fasen... om man själv inte tar hand om sig... vem ska då annars göra det...

Nej.. jag har bestämt mig... jag ska börja skämma bort mig själv...

Långa mysiga bad... inte stressa... unna mig det jag vill ha... äta bra... mm...

Livet är för kort för att inte göra saker man inte mår bra av...

Någon av mina vänner som vill haka på trenden "skämma bort sig själv"... å ha minst en "ta hand om sig själv dag" en gång i veckan?...

Tex.. gå å simma.. basta... inte stressa... äta en nyttig lunch... mm











Kommentarer
2009-01-14
  19:15:24
Postat av: Anonym

självklart :)

Jag tog själv ett varmt härligt bad igår med ett glas rövin ;) fan vad skönt det var ;)

2009-01-14
  19:15:24
Postat av: Jossan

haha glömde skriva att det var från mig ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0