2009-01-07
  21:57:06

Livet!?!

Dax för ett litet narcissistiskt inlägg.. *blink*

Har jag funderat mycket... på vem jag är å va jag lever för liv...

Å jag har kommit fram till att jag har ett sånt jävla bra liv!!!.. jag älskar mitt liv...min familj... mina nära å kära... å mig själv!

Ibland känns det som om jag har glidit fram på en räkmacka genom livet.... (lite orättvist för alla andra som kämpar genom livet)....

Men jag kan inte rå för det... jag har haft å har ett jävla bra liv...

* Kanon familj..!.. (som alltid ställer upp.. visst små duster har väl funnits.. men aldrig något allvarligt)

* Har jätte bra vänner..!...
(fattar inte.. antingen har jag bara haft en jätte tur.. eller så dras bra människor till mig)

* Tur i kärlek.. (oj.. ja!..åter igen.. bra människor dras till mig)

* Liverfarenheter... (japp.. ibl känns det som om jag har levt två gånger om)

* Kärlek i mängder... (va skulle livet va... utan kärlek?)

* Fyra kanon söta hundar... (va skulle livet va.. utan djur?.. ja... säkert empati löst)





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0