2009-07-30
  11:19:15

Spotify

Mmmm... eftersom jag/vi e lite tröga så har vi inte haft spotify...
Varför vet jag inte... vi har ju liksom vetat om det... men ändå intr brytt oss...( hehe ett tecken på att man börjar bli gammal? )

Vilket som... min lilla syrra höll iaf på å svimma när jag frågade henne om spotify.. å hur det funka...
Hon blev hel chockad över att jag inte hade det redan... hehe...
Å insisterade att det e klart det bästa man kan ha... om man nu gillar musik...

Sagt å gjort... när jag kom hem till tommy frågad jag honom sama fråga.. varför vi inte hade spotify...
Å han ryckte bara på axlarna.. å sa nått i den stilen... jaja.. jag får väl fixa det...

Sen igår  när han kom hem... å installerade han spotify...

Så nu gott folk... har vi spotify!!






Kommentarer
2009-07-30
  11:19:15
Postat av: Benita

Hehe vi har heller inte de ;) Har nog heller inga planer på att skaffa ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0