2009-06-05
  17:58:24

Fredag


Idag har jag köpt Bebisens första kläder på nätet...

Kanske liiiite tidigt men kunde inte låta bli... e så trött på alla reglar man ska följa... om jag vill köpa kläder till mitt barn nu så gör jag det...

Iaf... eftersom jag tror jag har bestämt mig för att inte kolla upp va det blir för kön.. så blev det inte så mycket färg... alla färger e så könsrelaterat....

Har som sagt inte riktigt bestämt mig om jag vill kolla... förut va jag säker på att jag ville veta om det blir en tjej eller kille... men Tommy vill helst inte veta... och ju mer jag har tänkt tanken... så tror jag att jag inte heller vill veta...
Kul om det får bli en överraskning den mirakeldagen Bebisen kommer...

Självklart önskar vi bara att bebisen ska va frisk å må bra... tjej eller kille spelar ingen roll....

Men..... vi tror det blir en ....... neeee... säger inte än va vi tror det blir.... ;)



Kommentarer
2009-06-05
  17:58:24
Postat av: Benita

Åhh va mysigt =)Jätte söta kläder =) <3

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0