2009-03-25
  08:59:05

Älskling..

Baby... måste bara skriva...innan jag går...

Jag älskar dig så otroligt mycket.. jag saknar dig varje minut du inte finns vid min sida...

Utan dig skulle mitt liv inte va värd att leva... kan het enkelt inte tänka mitt liv utan dig...

Du är det bästa som här hänt mig... du e min klippa.. mitt stöd... min älskare.. min bästa vän...
Du e mannen jag har väntat på hela mitt liv... du e så underbar att jag knappt kan tro att du e sann...

Längtar tills den dagen vi gifter oss... å när vi får barn...

Du e helt underbar!.. å jag e så glad att jag har hittat dig,,,

Älskar dig för alltid
kram Karin






Kommentarer
2009-03-25
  08:59:05
Postat av: Tommy

Och jag älskar dig mest av allt gumman!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0