2009-03-04
  08:52:19

Jag tänkte blogga....

Men kolla på klockan å upptäckte att jag inte hinner...

Jag börja jobba vid 10:00 å innan dess ska jag äta upp min frukost.. duscha... klä på mig.. sminka mig... och gå ut med hundarna..

Så det blir ingen riktigt bloggande just nu...

Det enda jag vill skriva e att jag inte vill gå å jobba... min chef har fått för sig att allt jag gör e tydligen fel...
Å väljer att hacka på mig för minsta lilla grej... varför??.. tja.. har ingen aning...

Så det känns inte så där jätte roligt att gå till jobbet just nu....

Men.. men... tänker gå dit göra mitt jobb... å sen gå hem... inget mer.. inget mindre...


Nej nu gott folk... nu måste jag sluta blogga....

Å ja... till er som e så nyfikna å undrar hela tiden... ;P

Ja... Tommy å jag ska gifta oss.... (när vi får råd)...
Eftersom jag har bestämt att jag vill ha ett sago bröllop på Häringe Slott...









Kommentarer
2009-03-04
  08:52:19
Postat av: Emma

Hej tack för din fantastiska kommentar på min blogg.. Jag har inte orkat svara (tror iaf inte jag gjort det, just nu är det mycket). Många kramar Emma

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0