2009-03-25
  08:36:41

Jaha...

Ja nu kommer en sån där tråkig dag igen...

Jobbar från 10-17...

Å åter igen vet jag redan hur hela min dag kommer å se ut...

Hatar mina Onsdagar...

Tur e väl då att jag har världens snällaste man .... just nu har jag/vi lite problem med hundarna... 3 av 4 löper.... å den som inte löper e en hanhund...

Så just nu snurrar det i huvudet på honom... å han e smått galen...
Det betyder att jag inte kan ha honom tillsammans med dom andra hundarna när jag inte e hemma.... å jag bor i en 1:a... har ingen stans att stänga in honom...
 
Å när han e instängd så ylar han...

Så nu ska min snälla man gå hem efter lunchen å passa hundarna... gulliga han...

Neee... nu måste jag sluta blogga... puss å kram på er





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0