2009-03-07
  22:26:09

Melodifestivalen

Jaha.. så har jag nyss sett andra chansen i melodifestivalen...

Har inte direkt följt melodifestivalen.. såg första avsnittet... å nu andra chansen..

Sara Dawn Finer va ju bra... men blev chockad över hennes bröst... kunde knappt koncentrera mig på låten..
Vilka jävla babobas!! shit.. dom e ju stora som två basketbollar.. om inte ännu större!?!...



Tycker hon verkar va en kanon tjej..
å snygg..

Sen...som jag näst intill tyckte va skandal... va att Sofia Berntson gick vidare..
Det e ju ett skämt om hon skulle vinna Melodifestivalen..


Va fan.. inte kan vi skicka ett svenskt bidrag till slagerfestivalen på GREKISKA!!??!!...
Va tänker dom med???.. jag tycker visserligen att alla bidragen ska sjungas på svenska...

MEN.. om det nu ska va ett annat språk e ju det okej att ta ett nationellt språk... men inte fan grekiska eller nått annat jävla språk..

Till å med grekerna måste garva åt oss... å inte fan skulle dom rösta fram ett grekisk bidrag på svenska...

Va e det för jävla cp:n som röstar fram en grekisk låt??

Annars kan jag säga att jag tycker lätt att Alcazar ska vinna...



Inte bara för att jag älskar Alcazar... (I love gay disco)...utan för att den e klart den bästa låten...
Å dom e ju såååå sköna!!


Så mer gay-glitter-glamour-disco åt folket!!!






Kommentarer
2009-03-07
  22:26:09
Postat av: Josefine

Ja dom är fan grymma ;) haha

Håller med dig!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0