2009-03-24
  09:08:43

Om mig!

För e som inte vet.. å som gärna vill veta...
Snodde den här från Ann-Louises blogg

1) Hårfärg: Brun

2) Ögonfärg: Bruna

3) Längd: 163cm

4) Väger med handen på hjärtat: Fuck you ;P

5) Skostorlek: ca 37-38

6) Familj: Pappa, lilla syster å så Tommy

7) Bor: Tyresö/Graniten men vill flytta

8) Jobbar: Alldeles för sällan.. men på Coop... när jag inte släjer knark ;P

9) Utbildning: Ja du... Konst å Form... haha.. va det nu skulle va bra för..slacker utblidning...

10) Körkort: Nej

11) Bil: Nix pix

12) Vad jag skulle vilja ha med mig till en öde ö: Säger som A-L.. tandborsten..

13) Kläder jag gillar att ha på mig: Tja... kankse någon klänning

14) Kläder jag aldrig skulle sätta på mig:  Säger som A-L igen... Lack och läder

15) Är rädd för: Döden

16) Drömresa: Brasilien

17) Bästa känslan: Humm... ja... när jag slutat jobbet på en söndagkväll... eller när Tommy säger att han älskar mig..

18) Värsta känslan: När någon man älskar dör...

19) Käraste ägodel: Oj svårt.. men jag äger ju mina hundar så det får bli dom då..

20) Person/er jag vill träffa: Mamma... å Dalai Lama skulle va coolt...

21) Person/er jag beundrar: Alla som e självständiga... jag diggar min kompis som åkte själv ner till Costa Rica med en enkelbiljett när han va 17 år å köpte helt oplanerat en strandbar... va där nere typ i 6mån...

22) Länder jag besökt: Orkar inte skriva
:
23) Favorit städer: vet inte..

24) Favorit dryck: Röt vin ;P

25) Favoriträtt: Thai

26) Favorit restaurang: Faros

27) Bästa vänner: Jonna, Josse, Benita

28) Tror på: Mig själv

29) Lyssnar på: Humm... tja... allt möjligt

30) Spelar: tja.. spelar å spelar..? men jag piskar ju Tommy i alla spel vi har kört.. hehe...

31) Älskar: Haha.... Med Tommy typ ca 1gång om dagen hehe.. ;P

32: Hatar:  Djurplågeri

32) Intressen: Mina hundar

33) Rökare: NEJ!.. fy fan äckligt med rökare...

34) Antal döda krukväxter i hemmet: Ja.. jag har 4 som sjunger på sista versen.. men som inte e döda... ska nog vattna dom nu..
.
35) Hur många signaler innan jag svarar: svarar så fort jag hinner... men e expert på att inte svara...

36) Nått jag inte kan vara utan: Tommy!!

37) Bästa sminkmärket: Face Stockholm

38) Bästa Shampoo och Balsam: Överlägset GLISS

39) Bästa hudvårdsprodukterna: Mary Kay

40) Bästa kroppsprodukterna:
Mary Kay




Kommentarer
2009-03-24
  09:08:43
Postat av: Ann-Louise

haha din lilla tjyv!

Kram kram! ;o)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0