2009-03-18
  08:36:20

Onsdag

Jag har bara några min på mig att blogga.. sen måste jag ut med hundarna.. duscha..sminka mig... försöka hinna damsuga... å diska...

Sen ska jag jobba.. *bläää*..

Onsdag.. onsdag.. idag händer det inge roligt... vet redan hur hela min dag kommer att se ut...


Kommer att gå till jobbet vid 9:30.. lyssna lite på min MP3 påvägen dit.. när jag kommer till jobbet kommer jag först stå helt solo i kassan... sen kommer lös godiset.. plocka upp det... om jag har tur... e jag klar ca 14:00.. sen rast i 45min.. sen kassan igen,.. plocka lite varor undertiden jag har kassan... å vänta å räkna minuter  tills klocka e fem..
Då slutar jag!

Hem... ut med hundarna.... försöka gå ca 30min med dom...
Väl hemma...ca 18:00 då kommer  Tommy hem... jag börjar med maten... vi äter mellan 19:00 19:30....
Sen ser vi lite på tv... sen ut med hundarna igen ca 23:00... borstar tänderna.... kryper ner i sängen... vi älskar... å sen somnar vi...


Så där det e hela min dag!!!
Inte så upphetsande...



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0