2009-03-12
  11:13:16

Döden

Hummm... nu ska jag skriva ett inlägg om nått som jag e så jävla rädd för...

Å det e döden..

Jag e så rädd att jag har raderat den här texten typ 4 gånger för att jag inbillar mig (jag e skrockfull) att om jag skriver om det kommer det att hända...

Jag får panik över tanken att ena sekunden finns något å andra inte...

Självklart e jag rädd för min egen död... MEN det e inte grejen... jag är rädd för att alla i min närhet ska dö...

Det finns 3 (+1) personer i mitt liv där jag känner att jag inte skulle överleva om dom dog...
(jag vågar inte ens skriva deras namn här...men jag hoppas ni själva vet vilka ni e)

Döden e något jag tänker på varje dag...

Jag va med när min mamma dog... å det va det svårade jag någonsin har gjort...
Det finns dom som frågar mig om det va skönt ändå att va med så där i efterhand... å det ända jag kan svara på e både ja å nej...

Ja : för att jag aldrig hade kunnat förlåta mig själv om jag inte va där.... för min mammas skull... för min pappa å min syrras skull...

Nej : för att det va dom värsta sekunderna i mitt liv.. som jag aldrig mer vill uppleva igen... å min dödsångest har bara förvärrats efter det..

Varför måste man dö?





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0