2009-03-25
  21:55:51

Våffeldagen

Ja... då sitter jag här..

Har just kommit upp ur mitt bad...med mango skum från  Body Shop... lagt en inpackning... å  e skrubbad från topp till tå...
Å luktar fantastiskt! ;P

Ska blogga å dricka upp mitt te (kinesisk vår).. sen kura ner mig i soffan å glo lite på tv innan jag går å lägger mig...

Haft en ganska okej dag... dagen på jobbet gick ovanligt fort... å det va skönt...

Idag e det våffeldagen... men jag har inte ätit några våfflor... å tur va väl det... våfflor e gott... men ack så onyttiga..

Jobbar 14-22:30 imorgon... hoppas den kvällen går lika fort som dagen på jobbet idag...
Men det e löning å alla hysteriska människor ska ju hämta ut sina paket... så det blir nog full rulle...

Aaha... jag kan ju komma med ett litet tips.... om ni ska hämta ut paket.... gör inte som ALLA andra.... hämtar det vid 17-18... för isf va beredd på att stå i kö!!... bli inte arg å irriterad...
Det e som IKEA på en lördag eftermiddag strax efter löning...= kaos...
Så nu vet ni det..


Neee... puss å kram på er alla...
Nu ska jag sluta glo lite på tv å gosa lite med min man...




Kommentarer
2009-03-25
  21:55:51
Postat av: Benita

Jag vet varför alla kommer och hämtar sina paket efter 17, det brukar stå på avin att det går att hämta efter kl:17 =)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0