2009-11-07
  13:32:34

Dreads


Japp... efter en vecka av att ligga i sägen.. och max hasa mig till soffan.. å sen sängen igen.. har jag nu dreads!..

Dreads e ganska ok... men eftersom min tro på Rastafari ligger på hyllan sen många år tillbaka.. och jag tror inte på att jag kommer att komma till Jamaica inom den närmaste tiden..
Måste dessa ofrivilliga dreads bort!..

Frågan är bara hur?.. tvivlar stark på att efter en veckas separation mellan hårborste och hår att det kommer bli ett smärtfritt återseende..

Inpackning.. en massa balsam å en massa kärlek e va mitt hår behöver..

Å nu när jag börjar så smått bli lite bättre.. ska dagen uppdrag bli att slåss med mitt rasta revolution..









Kommentarer
2009-11-07
  13:32:34
Postat av: Benita

Haha förstår din smärta, säg till om du vill ha hjälp ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0