2009-10-05
  10:45:11

En ny vecka

Japp idag e det Måndag å en ny vecka.. min jobb vecka..

Men ska se hur länge jag kommer att jobba...har jävligt ont av foglossningen så jag får se om det inte blir en sjukskrivning...

Men vill ju ändå jobba så länge som möjligt..

Vilket som.. jag har köpt lite nya saker till lägenheten.. nya gardiner.. mattor.. sytt sittdynor till köksstolarna.. nytt överkast i sovrummet.. till å med hundarna har fått nya hund korgar...

Helt otroligt hur mycket bättre man trivs när man fixar lite...

Vi har haft det ganska tomt här hemma... vi gjorde ju av med nästan allt när vi flyttade..
Så det har vart en aning tomt här hemma.. jag tycker fortfarande att det e tomt... vill ha gardiner i v-rummet.. lite nya kuddar till soffan... ny matta i sovrummet mm...

Men nu börjar det se ut som ett riktigt hem... kan ju inte låta bebisen komma till ett hem som ser obebott ut hehe..

Annars idag har jag å min man en date :D... japp ska bli myssssigt..

Jag ska först till min Bm.. sen åker jag in till stan å möter upp Tommy.. vi ska äta en liten sen lunch..å sen gå å se Flicka som lekte med elden..

Neee nu ska jag bara skriva ett inlägg i Baby Bloggen sen hoppa in i duschen...

PUSS Å KRAM




Kommentarer
2009-10-05
  10:45:11
Postat av: Ann-Louise

såg den igår... heeeelt världelös.

2009-10-05
  10:45:11
Postat av: Benita

Va fint du har gjort i bloggen gumman =)

Du hur jobbar du i morron?

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0