2009-09-12
  06:41:14

*jääässspp*... trött...

Vill...orkar inte jobba i helgen...

Här sitter jag as trött...ska snart ge djuren mat...sen gå ut med dom...

Å sen... gå till jobbet...

Å jag e så jävla trött... har börjat sova dåligt... å det börjar märkas nu på dagarna.. igår kväll kunde jag knappt jobba.. va så trött...

Men.. men... ska väl inte klaga... jag tjänar mina 3200:- på lör/sön... kan ju va värt att jobba lite då...

Puzzzzz..... *snark*


(Jooo... förresten... kan alla med svininfluensan hålla sig borta från mitt jobb tack!!!

(Känner att jag skulle kunna klara mig från att dö.. eller att min bebis dör!)


Kan ju meddela att jag tillhör alla riskgrupper...

*GRAVID!!!
*Under 30år
*Slutet av Graviditeten
*Jobbar bland människor



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0