2010-07-28
  14:00:33

Om oss!

Va heter ni? Karin & Tommy

Vilket år är ni födda? 1981 och 1982

När träffades ni? 2007

Hur träffades ni? Haha.. först på mitt jobb.. sen på haha.. Curres...

Första dejten?
Nja.. vet inte.. vi bestämde att vi skulle träffas och kolla på film dagen efter vi träffades, så det va väll en dejt?

När vart ni kära? Humm.. jaaa.. samma sekund vi såg varandra.. kanske?

Första kyssen? Utan för Statoil på väg hem (romantiskt va? haha)

Vem kysste vem? Tommy kysste mig... haha... han försökte ett par gånger under kvällen... men jag slingrade mig lite..

Sex första gången?
Det kanske är lite väl privat?... men slampiga som vi är... första kvällen då...

Hur länge har ni vart tillsammans? 3år

Bor tillsammans? Ja.. Tommy flyttade hem till mig, sen flyttade vi tillsammans till en 2:a, och nu ska vi flytta igen till en etage 4:a

Förlovade? Ja

Gifta? Nej.. men ska

Barn? Ja.. våran son Oliver

Fler barn? Ja.. någon gång i framtiden

Va jobbar ni med?
Hehe.. jag på konsum och Tommy med it

Reser? Inte så mycket tyvärr.. skulle vilja resa mer

Bråkar ni? Som alla andra.. men inte mycket..

Har ni en bra relation? Ja världens bästa!

Har ni mycket sex?
Men gud.. återigen lite väl privata frågor!?!.. men som alla andra.. ca 4-5 gånger i veckan

Säg något bra/dåligt med din partner? Bra: Tommy är snäll och omtänksam Dåligt: när han spelar mycket

Säg något bra/dåligt med din partner?
Bra: Karin är snäll snygg och rolig Dåligt: kort stubin

Otrogen? Haha.. nej.. ingen av oss.. och kommer inte va det heller.

Gemensamma intressen? Ja.. eller vi tycker om att umgås tillsammans, vi gör ganska mycket saker ihop.

Framtidsplaner? Gifta oss någon gång .. kanske fler barn... resa lite... kanske köpa hus mm



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0