2010-07-30
  23:23:18

Ska ut på Lördag

I morgon ska jag gå ut för första gången på jätte.. jätte.. länge..

Har inte vart ute sen jag blev gravid...

Jag ska ut med Camilla.. och Tommy ska passa Oliver.
Tanken va först att Tommy och Jimmy skulle med.. men sen fick inte vi barnvakt.. så då stannar Tommy hemma med Oliver ist.
Vi ska hem till Camilla och Jimmy först på middag.. sen åker jag och Camilla in till stan..

Nej.. nu ska jag ut med hundarna.. sen ska jag ta med mig Tommy in i sängen.. men lugn era snuskisar..
inte som ni tror... vi ska sova.. eller rättare sagt.. Tommy ligger på soffan nu och sover..
Så tyvärr.. roligare än så blir de inte...

God Natt..


Kommentarer
2010-07-30
  23:23:18
Postat av: Vera

Jag röstade på en av dina skor, snygga!!! fem stjärnor snackar vi om då ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0